Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora malého a středního podnikání v ČR z národních programů a z fondů EU
Kracík, Martin ; Pevná, Jana (vedoucí práce) ; Krtička, Miroslav (oponent)
Podstatou první části této diplomové práce (kapitoly 1 až 3) je stručné uvedení do problematiky podpory malých a středních podniků. Následuje představení klíčových institucí (ministerstva, agentury apod.) s jejichž pomocí lze získat podporu z národních programů. Kromě samotných aktivit, které dané instituce zajišťují jsou uvedeny rovněž odkazy na jejich www stránky. Stejným způsobem jsou představeny jednotlivé programy v rámci podpory z fondů EU. V rámci druhé části (kapitoly 4 až 6) jsou prezentovaná východiska ověřena na praktickém příkladě, a to díky zkušenostem společnosti Strojírny Podzimek, s. r. o., kde je poukázáno, jak využívání podpory z národních programů probíhá v praxi. Obdobným způsobem je popsána také podpora podnikání z fondů EU, a to na příkladu Frýdlantských strojíren Rasl a syn, a. s. Třetí část diplomové práce (kapitoly 7 a 8) seznamuje se souhrnnými statistikami o výších čerpaných prostředků v rámci Národních programů podpory a podpory z fondů EU. V obou případech jsou uvedeny stručné prognózy budoucího vývoje a přibližné objemy prostředků, které zatím nebyly využity.
Účetní závěrka v ČR
Kolářová, Petra ; Cardová, Zdenka (vedoucí práce) ; Lovas, Miroslav (oponent)
Cílem mé diplomové práce je podat ucelený výklad týkající se problematiky účetní závěrky sestavené účetními jednotkami v České republice. Popisuji operace a činnosti před, během i po jejím sestavení. Také se stručně zmiňuji o Mezinárodních standardech účetního výkaznictví a oceňování majetku a závazků. V závěru provádím analýzu účetní závěrky konkrétní společnosti.
Evaluace rozvojových projektů na příkladě projektu
Kniazeva, Světlana ; Adamcová, Lenka (vedoucí práce) ; Svoboda, Daniel (oponent)
Cílem práce je zaměřit se na obecný teoretický význam Evaluace rozvojových projektů, na její průběh, principy a stádia. Pokusit odpovědět na zásadní strategické otázky: "Co je předmětem evaluace? Kdo evaluuje? Pro koho se evaluuje? Proč se evaluuje? Jak evaluovat? ". Pro lepší pochopení problematiky je rozebrán konkrétní příklad evaluační zprávy "Ostrov naděje sirotkům z Chennai", Indie

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.